Kliek Publishing Tielt

Op de schoot bij uw doelgroep

Onderzoek door Millward Brown (APA Advantage Study, 2005) toont aan dat consumenten gemiddeld 25 minuten doorbrengen met hun customer magazine. Een tv- en radiospot garanderen slechts 30 seconden.  Geen enkel ander medium weet de aandacht van de doelgroep zo lang vast te houden als een customer medium! Lees meer

De 5 troeven van Kliek Publishing

Het maken van een goed customer magazine is geen tussendoortje. Net daarom werd Kliek Publishing opgericht: de nieuwe magazinepoot van Kliek Creatieve Communicatie.
Kliek Publishing heeft alle processen, tools en resources in huis om voor u een succesvol customer medium te realiseren. Lees meer

Nieuwsbrief

Schrijf u in en ontvang onze nieuwsbrief in uw mailbox.



Facebook

Nieuws

Restyling Nieuwsbrief Fietsersbond

NIEUWS | 03.09.2015

Restyling Nieuwsbrief Fietsersbond

De nieuwsbrief van de fietsersbond had dringend een upgrade nodig. Met Kliek Creatieve Communicatie zorgden we voor een geslaagde restyling. Vlot lezende reportages in combinatie met een eigentijdse vormgeving, zorgen voor een magazine dat je in je handen neemt en met veel interesse leest.


Contacteer ons voor meer info.

Nieuwskrant Conimex

NIEUWS | 03.09.2015

Nieuwskrant Conimex

Communicatie naar je klanten is belangrijk. Dat beseft Conimex. Vandaar dat zij op onze diensten een beroep deden om een custom media krant te realiseren. Tekst en beeld werd met een sportieve look vormgegeven. De reacties van de klanten waren lovend. Binnenkort starten we met de voorbereiding voor een tweede editie.


Contacteer ons voor meer info.

Nieuwsbrief De Fietsersbond

NIEUWS | 28.06.2013

Nieuwsbrief De Fietsersbond

Na het uitschrijven van een pitch gunde De Fietserbond het realiseren van hun nieuwe Nieuwsbrief aan Kliek Creatieve Communicatie. De eerste versie rolde vorige week binnen bij de leden van De Fietsersbond.


Contacteer ons voor meer info.

StapAf

NIEUWS | 28.06.2013

StapAf

De zomer is (eindelijk) in aantocht en dat weten we bij Kliek Creatieve Communicatie. In opdracht van Toerisme Oostvlaanderen realiseerden we een nieuwe editie van StapAf, het fiets- en wandelmagazine.
In deze editie gingen we fietsen met Veerle Pieters en Geert Leyseele. We trokken op pad met Guido Belcanto en waren te gast in het Provinciaal Archeologische Museum van Velzeke.
Een gratis abonnement op StapAf kan verkregen worden via http://www.tov.be/default.aspx?ekfrm=186225


Contacteer ons voor meer info.

Een magazine met horizontale cover

NIEUWS | 26.02.2013

Een magazine met horizontale cover

"Een magazine met een horizontale cover" vroeg men ons. We knipperden even met de ogen. Hoe konden we dit tot een goed einde brengen? Een typografisch trucje zorgde ervoor dat de rotatie van de cover best geslaagd mag genoemd worden. Bij Kliek Publishing kan je terecht voor een originele aanpak van je magazine.

 


Contacteer ons voor meer info.

StapAf: fietsen en wandelen wordt nog leuker

NIEUWS | 07.01.2013

StapAf: fietsen en wandelen wordt nog leuker

StapAf, het gratis fiets- en wandelmagazine van Toerisme Oost-Vlaanderen, verschijnt tweemaal per jaar. Ook voor het voorjaar van 2013 ontwierp Kliek Creatieve Communicatie een magazine voor iedereen die houdt van fietsen of wandelen. Het werd alweer een editie vol praktische informatie, boeiende reportages en heel wat tips en evenementen.


Contacteer ons voor meer info.

Kliek mag personeelsmagazine UZ Brussel maken

NIEUWS | 26.09.2012

Kliek mag personeelsmagazine UZ Brussel maken

Kliek Publishing mag de komende drie jaar het personeelsblad van het UZ Brussel maken. Wij wonnen een pitch tussen verschillende bureaus en zullen vanaf oktober elke maand de lay-out van het blad ‘UZegt' verzorgen.
‘UZegt' heeft een ruim bereik, er werken immers 3.000 personeelsleden voor het ziekenhuis.


Contacteer ons voor meer info.

Personeel PC Sint-Amandus wordt voortaan verwend met een nieuw personeelsblad

NIEUWS | 17.08.2012

Personeel PC Sint-Amandus wordt voortaan verwend met een nieuw personeelsblad

In navolging van de realisatie van "Dichtbij", het personeelsmagazine van Broeders van Liefde, realiseert Kliek Publishing nu ook het personeelsmagazine voor PC Sint-Amandus.
De eerste editie rolde onlangs van de persen. "De eerste reacties waren in elk geval heel erg positief" zegt Liesbet Werbrouck, verantwoordelijke interne communicatie bij PC Sint-Amandus.
Het magazine is een totale restyling van de eerdere edities die in eigen beheer werden gerealiseerd. Het behield de naam "Koerier Extra" en verschijnt driemaal per jaar.


Contacteer ons voor meer info.

Kliek haalt zilver in verkiezing beste personeelsblad

NIEUWS | 26.04.2012

Kliek haalt zilver in verkiezing beste personeelsblad

 

Kliek Publishing heeft in de verkiezing van beste personeelsblad de tweede plaats behaald met ‘Dichtbij', het personeelsmagazine dat het maakt in opdracht van de Broeders van Liefde. Dat werd dinsdag bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse congres van de Belgische Vereniging voor Interne Communicatie.

Kliek Publishing is de magazinepoot van communicatiebureau Kliek Creatieve Communicatie uit Tielt. Het bureau staat in voor de realisatie van custom related magazines: gedrukte en digitale nieuwsbrieven, jaarverslagen, personeelsbladen,... Kliek Publishing was nauw betrokken bij conceptbepaling en de start van ‘Dichtbij' en staat nog steeds in voor de lay-out van het magazine.

"We zijn erg trots dat ‘Dichtbij' op de tweede plaats eindigde. Het is voor ons een erkenning dat we met Kliek Publishing niet alleen eigentijdse ontwerpen maken. Het bewijst dat we ook in staat zijn om op het vlak van magazineconcept met onze klanten mee te denken", vertelt zaakvoerder Wim Wullaert. "Dat de andere twee genomineerden grote bureaus waren, toont dat wij als kleinere speler toch de nodige expertise in huis hebben om kwalitatief hoogstaand werk af te leveren".

Dichtbij

‘Dichtbij' is het personeelsblad van de Broeders van Liefde. Het magazine heeft een oplage van 10.500 exemplaren, verschijnt vijf keer per jaar en is dit jaar aan zijn derde jaargang toe. ‘Dichtbij' is een mix van nieuws over de organisatie en congregatie, gesprekken met medewerkers en interviews met bekende Vlamingen die een band hebben met de organisatie; dat alles in combinatie met professionele fotografie.

De Broeders van Liefde (www.fracarita.org) zijn actief in onderwijs, zorg en welzijn en beheren in België zo'n 100 scholen, psychiatrische ziekenhuizen, ortho(ped)agogische centra, kinderdagverblijven en woon- en zorgcentra.

 


Contacteer ons voor meer info.

Persbericht Frank Vereecke

NIEUWS | 29.02.2012

Persbericht Frank Vereecke

Frank Vereecke NV uit Menen is een groothandel in bakkerijproducten. Als eerste Belgisch opslag- en distributiebedrijf behaalde Frank Vereecke recent het BRC-certificaat, een bewijs voor de voedselveilige aanpak die het bedrijf hanteert. Dit vereist een perscommunicatie.

Kliek Publishing stond in voor het interview, copywriting persbericht, fotografie, de mediaselectie en het versturen naar de brede media.


Contacteer ons voor meer info.

Samen gaan voor de sterkste communicatie

NIEUWS | 31.01.2012

Samen gaan voor de sterkste communicatie

Door de jaren heen heeft Kliek heel wat ervaring opgebouwd in elke vorm van doelgerichte bedrijfscommunicatie. In de allereerste editie van s.o.s Kliek hebben we enkele getuigenissen van onze klanten gebundeld. Zo leert u wat Kliek voor hen betekent en ... binnenkort misschien ook voor u. Graag gaan wij samen met u voor de sterkste communicatie.

Bent u bedrijfsleider, marketing- of communicatieverantwoordelijke, vraag hier een exemplaar aan.


Contacteer ons voor meer info.

Wandel en fiets de zomer in!

NIEUWS | 06.06.2011

Wandel en fiets de zomer in!

Het startschot voor de weerkundige zomer is een oorverdovende knal geworden. Al wie in België was, waande zich een week lang in een mediterraans land. Het was bakken en braden op driesterrenniveau. StapAf lanceerde tegelijk met dat startschot hun zomernummer.

Het gratis fiets- en wandelmagazine van Toerisme Oost-Vlaanderen verschijnt tweemaal per jaar. Al wie fietsen of wandelen een warm hart toedraagt, vindt zijn gading in de knappe reportages en de praktische info. Bovendien staat StapAf boordevol tips en events voor komende zomer.

Het magazine werd volledig gerealiseerd door Kliek Creatieve Communicatie.

 


Contacteer ons voor meer info.



Vorige berichten

Bekijk ons archief »

Kliek Creative Communicatie Kliek publishing